The Photographer|Zouis

The Photographer

Halii!:)
Újabb sztori, Taylor kezéből:D
Megírtam a második OS-t is, ami szintén a fejemből pattant ki! Köszönöm az előzőhöz érkező kommenteket, és sajnálom, hogy nem tudtam rájuk válaszolni, pedig nagyon is megmelengették a szívemet!
Ide is várom a kommenteket, és tőlem is rendelhettek sztorikat!:)
Kellemes olvasást!

Taylor xx

* Louis Tomlinson *

Lehajtott fejjel ballagtam a csúszós aszfalton, kezemet zsebre csúsztatva. Izgultam, sőt. Rettegtem, de akarom, és meg kell tennem, ha pénzt akarok keresni. Ahogy egyre közelebb értem a barátságosnak tűnő házhoz, szívem százszor gyorsabban vert, s gondolkodtam rajta, hogy inkább vissza fordulok.
Mély levegőket véve mentem a csengőhöz, amit megnyomtam. Hajamba belekapott a szél, minek következtében alig láttam valamit, hála a szemembe lógó tincseknek. Lassan nyílt az ajtó, mire felkapva fejemet, ajkamba harapva néztem az előttem álló férfire. Fekete – fehéres haja volt, borostája még inkább férfivá emelte, s ne is beszéljünk már – már fekete szemeiről.
- Helló! Te lennél Louis? – hangjától a hideg játszott hátamon, szívem rendezetlenül kezdett el verni, miközben bólintottam egyet.
- Helló, igen, Én vagyok – mondtam halkan, miközben kezet nyújtottam, mire hatalmas kezét enyémbe csúsztatta. Hideg, s meleg cikázott egyszerre testemen, ahogy elhúztam kezemet.
- Gyere, csináljuk meg azokat a képeket – halkan felkuncogott, s küldött felém egy sármos mosolyt. A vigyor következtében szeme mellett megrezzent pár ránc, ami még inkább helyessé változtatta kinézetét. Mély kacagásától teljesen elolvadtam. Létezik ilyen? Ez amolyan; szerelem első látásra.
Bementem utána a hatalmas házba. Levettem kabátomat, s követtem a műtermébe. Beérve mindenhol kamera és lámpa fogadott. A terem közepén egy hatalmas fehér kanapé volt, letakarva egy fekete pokróccal. A bútordarab előtt egy kamera állt.
-   - Akkor vegyes fotózás lesz, igaz? - a valóságba Zayn – igen, mert megtudtam a nevét  - hangja zökkentett ki. Bólintottam egyet, mire lehuppant a kamera mögé, és meggyújtott egy cigit.
-     - Elképzelésed amúgy már van? – felém fordult, miközben a cigibe szippantott, a füstöt később orrán fújta ki. Megbabonázódva figyeltem a jelenetet, majd fejemet nemlegesen ráztam.
-   - Oké, akkor maradunk az Én elképzeléseimnél, és remélem szereted a cigit – elvigyorodott, majd figyelte, ahogy lerúgom cipőmet, majd hajamba túrok. Végül erőt véve magamon felé fordultam.
-   - Miért feszengsz? Ez csak egy egyszerű fotózás. Ne aggódj, nem harap a bácsi – felnevetett, miközben orrán fújta ki a füstöt. Halkan felkuncogtam. Kezdem kicsit feloldódni. De azért még mindig bennem volt egy amolyan félelemérzet. Lassan ballagtam a kamera elé, majd mikor Ő felállt, homlok ráncolva figyeltem, ahogy eltolja a kanapét, s a falhoz mutat.
-    - Ülj le oda – szájába lógott a cigi, így kicsit nevetségesen nézett ki. Szótlanul ballagtam a falhoz, majd leültem. Közelebb jött a kamerával, majd hümmögött egyet.
-   - Ne nézz rám, ülj törökülésbe. A pulcsid újait húzd le annyira, hogy ne látszódjon a kézfejed. Az egyik kezedet tedd a fejedre, és a másik kezedet az öledbe. De várj! – ismét felállt, majd elém ballagott. Homlok ráncolva, értetlenül figyeltem, ahogy lassan leguggol elém, majd benyúl pulcsimba, s kiveszi nyakláncomat. Arcunk közel volt, éreztem füstös leheletét. Szemembe nézve vette ki szájából a cigit, majd a füstöt egyenesen arcomba fújta. Nem szóltam semmit, szemkontaktust tartva szívtam be a káros cucc „maradványát”, majd elkaptam tekintetemet. Zayn vissza nyomta ajkai közé a már majdnem leégett szálat, s beállította kezeimet, és a kamerához lépett. Lepöckölte a hamut, majd rám szólt, hogy hajtsam le a fejemet, és elnyílt ajkakkal bámuljak magam elé. Megtettem. Lőtt még pár képet, majd felállt, s felém sietett. Homlok ráncolva néztem fel rá, de mielőtt valamit is reagálhattam volna, ajkai már enyémeken voltak. A meglepettségtől elnyíltak ajkaim. Éreztem, ahogy beleül ölembe. Kezem arcára siklott, majd felbarangolt hajába. Tincseit meghuzigáltam, mire ajkaimra nyögött. Olyan hihetetlen volt ez a pillanat. Egy vaku kattant, mire belemosolyogtam a csókba. Apró csókokkal vált el tőlem. Lassan távolodtam el arcától, s pihegve néztem fel rá. Barátságosan rám mosolygott.
-    - Vesd le a pulcsidat és a pólódat – duruzsolta, majd kiszállt ölemből, és visszaült helyére. Bólintottam egyet, s felálltam. Ajkaim duzzadtak voltak, hála csókjának. Levettem pólómat és pulcsimat amit elhajítottam, majd rá néztem. Tekintete elidőzött kockáimon, v – vonalamon, miközben megnyalta ajkait.
-   -  Gyere egy kicsit közelebb, és tedd zsebre a kezedet – hangja sokkal mélyebb volt, igaz, ez már aligha volt lehetséges. Bólintottam egyet, megnyaltam ajkaimat, majd zsebre csúsztattam kezemet, fejemet picit előre biccentve néztem a kamerába. Zayn ajkait megnyalva kattintgatott, majd elhajolt a géptől, és rám nézett.
-     - Vedd le a nadrágot – éreztem, ahogy arcom lángolni kezd, miközben bizonytalanul, de bólintottam. Levettem nadrágomat, amit a pulcsimhoz és a pólómhoz dobtam.
-   - Ülj le a kanapéra, és támaszkodj a térdeidre – Zayn megbabonázva bámulta bokszeren át is tökéletesen látható merevedésemet. Ajkaimat megnyalva teljesítettem kérését. Megtámaszkodtam térdemen, majd a kamerába néztem. Zayn épp a lencsét törülgette, majd ledobta a selyem anyagot, és kattintott párat. Szíve hevesen kezdett dübörögni, mikor a feketeség felállt, és felém közelített. Nagyot nyelve egyenesedtem fel, s mikor elém lépett, felnéztem rá. Kezében ott volt egy másik kamera. Lehajolt, kezét államra simítva csókolt meg. Készségesen csókoltam vissza, hajába túrva. Nem, ezúttal nem akartam elengedni, csak szorítani magamhoz. Lehetséges, hogy ezt nevezik szenvedélynek és vonzerőnek. Igen, meglehet.
Mélyet sóhajtottam, mikor izmos kézfeje államról vállamra csúszott, s belemarkolt az említett testrészbe. Ismét ölembe ült, ajkaimat közben birtokba vette. Kezem combjára siklott. Hagytam, hogy nyakamat lepje el csókokkal, s harapásokkal. Fejemet oldalra döntve nyögtem fel, hajába túrva. Eközben folyamatosan kattogott a kamera, amit végül letett a kanapé karfájára, majd végig döntött az említett alvásra, illetve ülésre használatos bútordarabon. Pihegve néztem végig, ahogy lehúzta pólóját. Sötétebb bőrét látva nyál csorgatva simítottam végig kockáin. Elvigyorodott, majd derekamra ülve tapadt ajkaimra. Felnyögtem, mikor merevedését enyémnek nyomta. Csupasz mellkasomat cirógatta, keze végül becsúszott bokszerembe, mire egyre hangosabban nyögtem bele a csókba. Túlfűtött nyögéseimtől telt be a fotóstudió.

 Zayn nyakamra tapad, bőrömet tépte, harapdálta. Csípőmet fellöktem, hogy ismét érezhessem hatalmas merevedését. Bőrömre nyögött, s úját végig húzta hosszomon. Rekedtesen nyögdécseltem alatta, haját markolva, fejét jobban kulcscsontomra nyomva. Zayn lejjebb csúszott, így combjaimon ült, miközben lassan farkam köré fonta ujjait és mozgatni kezdte méretemen. Fejem hátra csuklott, csípőm elemelkedett a kanapétól és rekedtesen nyöszörögtem. Hangom egyre inkább hasonlított egy erotikus filmbeli női karakteréhez. Zayn mohón tapadt mellkasomra. Kezét néha gyorsabban néha pedig lassabban mozgatta szerszámomon. Mikor megharapta mellbimbómat, remegő újakkal túrtam hajába, s megnyaltam kiszáradt ajkaimat. Mikor már éreztem, hogy már rettentően közel vagyok a gyönyör felé, Zayn fejét lejjebb nyomtam. Már megszabadított bokszerem fogságából. Végig karcolta fogával a hasamon lévő szőrcsíkot. Homlokomon izzadság gyöngyözött, pulzusom az egekbe szökött. Hirtelen megéreztem Zayn forró ajkait farkam köré tekeredni, és egy időben egy vakú is kattant.
 Ennyi volt. Nem kellett több. Hátam megfeszült, szemeim fennakadtak, s szájába ürítettem. Zayn egy darabig még nyalakodott, majd elhajolt tőlem. Lihegve túrtam kósza tincseim közé, s mielőtt megnyalhattam volna számat, Zayn megtette helyettem. Combjaimnál támaszkodott, közben ajkaimat a lehető legjobban ,,ette”.
A szenvedélyes csók után, erőt véve magamon lassan magam alá gyűrtem, s csípőjére ülve kezdtem nyakát szívni, csókolni és harapdálni. Mikor meghallottam izgató, dörmögő nyögését, farkam rándult egyet. Ismét merevedésem lett.
Végig csókoltam izmos mellkasát, kockáinál és v-vonalánál elidőzve. Felpillantottam rá. Elnyílt ajkakkal, lehunyt, rebegő pillákkal sóhajtozott. Felkaptam a kamerát, és kuncogva, ajkaimat nyalva csináltam róla egy képet. Ezt követően az ösztöneimre hallgatva csatoltam ki övét, és szabadítottam meg a szoros koptatott farmertól. Fogammal lehúztam róla bokszerét. Hatalmas méretét látva ajkaimat eltátottam, de végül megnyaltam őket. Alhasánál a bőrt harapdálva fontam ujjaimat farka köré, s mozgatni kezdtem kezemet. Zayn rekedtes nyögései visszhangzottak, amin jót kuncogtam. Mielőtt elélvezhetett volna, elvettem kezemet. Zayn bosszúsan morgott egyet, kezét combjaimra simítva lökött maga alá.
- Készülj fel édes, addig duglak, míg könyörögni nem fogsz, hogy fejezzem be! – Zayn hangja sokkalta megváltozott. Még ha lehet az eddiginél is mélyebb lett. Ott volt fölöttem egy igazi Isten. Az…Én Istenem.
Szinte elvesztem már – már éjfekete szemeiben. Zayn kihasználta az alkalmat, s egy erős döféssel már bennem is volt. Ajkaim elnyíltak, miközben hangosan felnyögtem. Egyből köré feszültem. Zayn ajkaimra tapadt, vagy ha nem csókolgatott, akkor megörökítette szenvedésemet. Farkam fájdalmasan lüktetett, így mivel Malik már nem volt képes farkamhoz nyúlni, Én megtettem. Lökéseivel egyszerre mozgattam csuklómat méretemen. Fejemet hátra döntve nyögdécseltem, lábaimat derekára fűztem. Tudtam,hogy folyamatosan lencsevégre kap, de alatta még kegyetlenül mozog bennem.

The End?

Megjegyzések

  1. Hmm...
    Tudod, valójában kicsit még most is félek ettől a One shottól, (tudod miért :D) de elolvastam :D És megnyugodhatsz, mert tetszett. :D Néha meglepődök azon, hogy mennyi perverzitás költözött belénk - gondolok itt a bloggerekre - :D
    Csak így tovább, várom a következő 1sohodat :D
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Uuuuuu! Ahhhhh!! Ez nagyon nagyon jó volt!!! Remélem folytatooood!!
    Lééécii folytasd!!!! Pls!!!

    VálaszTörlés
  3. Folytasd folytasd folytasd folytasd folytasd de most komolyan megszallott lettem imadtam siess a koviveeeel!!!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése